Bereikbaar zijn op de zaak zoals jij bereikbaar wilt zijn

De technisch specialisten bij VidiNed maken gebruik van het Cisco BroadSoft platform om de best passende cloud telefonie voor haar klanten samen te stellen.

Door de jarenlange ervaring en de wijze waarop bepaalde functionaliteiten kunnen worden toegepast creëren wij een sterke en flexibele cloudcentrale die eenvoudig op- alsook afgeschaald kan worden op basis van het actuele gebruik. 

Professionele functies voor ieder bedrijf

Voor bedrijven die gebruik maken van de Broadsoft Cloudcentrale komen professionele functies beschikbaar die voorheen alleen voor Enterprisecentrales beschikbaar waren. 

Afhankelijk van de wensen en eisen van het bedrijf kan er gebruik gemaakt worden van onder andere:

  • groepsnummers
  • call center functie (wachtrij)
  • gepersonaliseerde voicemail
  • gespreksroutering op basis van tijd of beller
  • beschikbaarheid inzien van collega’s

De cloudcentrale in het kort

bereikbaar op jouw eigen manier

Op elke locatie bereikbaar op de wijze waarop je de medewerkers bereikbaar wilt laten zijn. Maak eenvoudig gebruik van een bureautoestel, een mobiele telefoon of een combinatie van beide.

niet gebonden aan landsgrenzen

Met de cloudcentrale kan je meerdere vestigingen combineren tot één enkele centrale. Dit kan zowel binnen Nederland, Europa of de rest van de wereld zijn. Uiteraard met behoud van de eigen lokale telefoonnummers.

flexibel en schaalbaar

Vrijwel alle zakelijke diensten kan je per maand afnemen. De tijd van langdurige contracten voor telefonie zijn voorbij. Alle licenties voor het gebruik op de cloudcentrale zijn maandelijks opzegbaar.

veiligheid voorop

Onze cloudcentrales worden standaard geleverd met een beveiligde IP-VPN verbinding wanneer gebruik gemaakt wordt van vaste bureautoestellen. Hiermee bieden we de meest optimale spraakkwaliteit en maximale veiligheid.

Vast&Mobiel integratie

Met de BroadSoft Vast&Mobiel integratie krijgt de medewerker de krachtige functionaliteiten van de cloudcentrale op de mobiele telefoon beschikbaar. Verkort intern bellen, wachtrijen, professionele bedrijfsvoicemail en zichtbaarheid bij in gesprek voor collega’s zijn slechts een aantal functies waarmee de bereikbaarheid vergroot kan worden. 

Medewerkers met Vast&Mobiel integratie krijgen naast het eigen 06-nummer ook de beschikking over een eigen intern – en eventueel extern lokaal doorkiesnummer. Het eigen doorkiesnummer (bijvoorbeeld 0487 123456) kan ook ingesteld worden als uitgaand nummer voor de mobiele telefoon. 

Oproepmanagement

Afhankelijk van de hoeveelheid oproepen die verwacht worden en welke uitstraling gewenst is, kan gekozen worden voor verschillende vormen van oproepmanagement. Wachtrijen met of zonder meldtekst, call center functionaliteit met welkomsttekst en/of keuzemenu. Samen nemen we de mogelijkheden door voor het omroepmanagement binnen én buiten kantoortijden tijdens het consultancygesprek om daarmee de beste uitstraling voor jouw bedrijf te realiseren. 

Uiteraard kan, afhankelijk van de gekozen vorm, ook inzichtelijk worden gemaakt wat het belverkeer is door middel van supervisor-software.

Microsoft Teams integratie

BroadSoft biedt de mogelijkheid om naast bureautoestellen en de Vast&Mobiel integratie ook Microsoft Teams volledig te integreren in de cloudcentrale. Hierbij koppelen we de cloudcentrale aan de Microsoft-omgeving door middel van een schaalbare SIP-trunk. De inrichting hiervan verzorgen wij volledig waardoor medewerkers die niet beschikken over een vaste of mobiele telefoon toch onderdeel kunnen zijn op elke lokatie in de wereld door middel van Microsoft Teams op het eigen interne én externe nummer. 

Zaken doen over de grens

Met de overstap van de traditionele telefooncentrales op locatie naar cloudcentrales is het mogelijk geworden om buitenlandse telefoonnummers eenvoudig te integreren. Vergroot het serviceniveau door nummers af te nemen in landen waar je zaken doet zodat de drempel voor lokale leveranciers en afnemers verdwijnt. 

Meebewegen met groei en krimp

De cloudcentrale is zo opgebouwd dat het eenvoudig mee kan bewegen met de ontwikkelingen binnen een bedrijf of organisatie. Komt er een medewerker of locatie bij? Dan kan deze eenvoudig worden toegevoegd aan de centrale. Ook voor het krimpen van het aantal licenties is het eenvoudig aan te passen; alle licenties zijn maandelijks opzegbaar. 

SIP-trunks voor bestaande centrales

Voor organisaties binnen de leisure, hospitality of grootzakelijke branches zijn veelal bestaande telefoonsystemen aanwezig die niet eenvoudig omgezet kunnen worden naar een cloudcentrale. Dit kan zijn door het soort belverkeer, het gebruik of omdat de centrale zich in het buitenland bevind en toch een integratie met de vestiging in NL vereist.

Voor deze specifieke gevallen kunnen wij SIP-trunks leveren waarmee de bestaande centrale volledig geïntegreerd kan worden in een cloudcentrale en daarmee ook de functionaliteiten zoals Vast&Mobiel integratie mogelijk worden. 

Samen met deze merken leveren wij kwaliteit

  • bureautoestellen
  • bureautoestellen
  • IP vergadertoestellen
  • bureautoestellen
  • IP vergadertoestellen
  • DECT toestellen
  • DECT (single cell)
  • DECT (multi cell)
  • bureautoestellen
  • DECT toestellen
  • DECT (single cell)
  • DECT (multi cell)
  • headsets (bedraad)
  • headsets (draadloos)
  • MS Teams vergader